Hizmet Alım Süreci Adımları
Harcama talebinin BAPSİS üzerinden talep edilmesi
Harcama talebi BAPSİS sistemi üzerinden elektronik olarak oluşturulur ve Teknik Şartname ile birlikte 3 ıslak imzalı olarak BAP Birimine teslim edilir.
BAP birimine iletilmesi
Oluşturulan talep BAP birimine otomatik olarak iletilir ve kayıt altına alınır.
Gerekli ise Yaklaşık Maliyetinin yapılması
Talep edilen hizmet için BAP birimi tarafından yaklaşık maliyet çalışması yapılır.
Harcama Onayının oluşturulması
Harcama için gerekli onay süreci başlatılır ve onay belgesi oluşturulur.
Satın Alma İlanına Çıkılması
Onay sonrası satın alma süreci başlatılır ve ilgili ilan yayınlanır.
Gelen Tekliflerin Sistem Üzerinden Değerlendirilmesi
Firmalardan gelen teklifler elektronik sistem üzerinden değerlendirilir.
Piyasa Araştırma Tutanağının ve Teklif Değerlendirme Formunun Oluşturulması
Piyasa araştırması yapılır, seçilen firma sayısı kadar tutanak oluşturulur ve değerlendirme formu ile birlikte BAP birimine teslim edilir.
Firmaya Sipariş Çekilmesi
Seçilen firmaya resmi sipariş süreci başlatılır ve sipariş belgesi oluşturulur.
Hizmetin Sağlanması / Teslimi
Sipariş edilen hizmetin teslim süreci takip edilir ve tamamlanır.
Hizmet Alım Kabul Tutanağının Düzenlenmesi
Teslim edilen hizmet için alım kabul tutanağı düzenletilir ve onaylanır.
Fatura ve Eklerinin BAP Birimine Teslim Edilmesi
Ödeme için gerekli olan fatura ve ek belgeler BAP birimine eksiksiz olarak teslim edilir. Faturanın arkası yürütücü tarafından "Eksiksiz teslim aldım" yazılarak imzalanmış olmalıdır.
Ödeme Sürecinin Başlaması
Tüm süreçler tamamlandıktan sonra ödeme işlemleri başlatılır.