TÜBİTAK Doğrudan Temin Hizmet Alım Süreci

TÜBİTAK Doğrudan Temin Süreci

DOĞRUDAN TEMİN HİZMET ALIM SÜRECİ

1

Harcama Talebinin Yapılması

Harcama talebi oluşturulur ve Teknik Şartname ile birlikte 3 ıslak imzalı olarak BAP Birimine teslim edilir.

2

Piyasa Araştırmacılarının Belirlenmesi

Piyasa Araştırması yapacak 3 kişi harcama yetkilisince (Proje Yürütücüsü) imzalı dilekçe ile belirlenir.

3

BAP Birimine Teslim

Oluşturulan talep ve ekleri BAP birimine iletilir.

4

Yaklaşık Maliyet Çalışması

Belirlenen piyasa araştırmacıları tarafından yaklaşık maliyet çalışması yapılır.

5

Harcama Onayı

Harcama için gerekli onay süreci başlatılır ve onay belgesi oluşturulur.

6

Piyasa Araştırması

Belirlenen piyasa araştırmacıları tarafından piyasa araştırması yapılır.

7

Gelen Tekliflerin Değerlendirilmesi

Firmalardan gelen teklifler değerlendirilir.

8

Araştırma Tutanağı

BAP Biriminde piyasa araştırması formu hazırlanarak belirlenen piyasa araştırmacıları tarafından imzalanır.

9

Yükleniciye Sipariş

Seçilen firmaya resmi sipariş süreci başlatılır ve sipariş belgesi oluşturulur.

10

Hizmetin Teslimi

Sipariş edilen hizmetin teslim süreci takip edilir ve tamamlanır.

11

Kabul Tutanağı

Teslim edilen hizmet için hizmet alım kabul tutanağı düzenlenir ve onaylanır.

12

Fatura ve Eklerinin Teslimi

Fatura ve ek belgeler BAP birimine eksiksiz olarak teslim edilir. Faturanın arkası yürütücü tarafından ''Piyasa Fiyat Araştırması yapılmıştır ve belirtilen hizmet, muayene ve kabulü yapılarak tam ve kusursuz teslim alınmıştır.'' yazılarak imzalanmalıdır.

13

Ödeme Süreci

Tüm süreçler tamamlandıktan sonra ödeme işlemleri başlatılır.

Not: Faturanın tevkifatlı olması durumunda ilgili ayın son gününe kadar ödenmiş olması gerekmektedir.
background image