TÜBİTAK Doğrudan Temin Mal Alım Süreci

TÜBİTAK Doğrudan Temin Mal Alım Süreci

DOĞRUDAN TEMİN MAL ALIM SÜRECİ

1

Harcama Talebinin Yapılması

Harcama talebi oluşturulur ve Teknik Şartname ile birlikte 3 ıslak imzalı olarak BAP Birimine teslim edilir.

2

Piyasa Araştırmacılarının Belirlenmesi

Piyasa Araştırması yapacak 3 kişi harcama yetkilisince (Proje Yürütücüsü) imzalı dilekçe ile belirlenir.

3

BAP Birimine Talep ve Eklerin Teslimi

Oluşturulan talep ve ekleri BAP birimine iletilir.

4

Yaklaşık Maliyet Çalışması

Belirlenen piyasa araştırmacıları tarafından yaklaşık maliyet çalışması yapılır.

5

Harcama Onayının Oluşturulması

Harcama için gerekli onay süreci başlatılır ve onay belgesi oluşturulur.

6

Piyasa Araştırma İşlemleri

Belirlenen piyasa araştırmacıları tarafından piyasa araştırması yapılır.

7

Gelen Tekliflerin Değerlendirilmesi

Firmalardan gelen teklifler değerlendirilir.

8

Piyasa Araştırma Tutanağının Oluşturulması

BAP Biriminde piyasa araştırması formu hazırlanarak belirlenen piyasa araştırmacıları tarafından imzalanır.

9

Firmaya Sipariş Çekilmesi

Seçilen firmaya resmi sipariş süreci başlatılır ve sipariş belgesi oluşturulur.

10

Malın Teslimi

Sipariş edilen mal teslim süreci takip edilir ve tamamlanır.

11

Mal Alım Kabul Tutanağı

Teslim edilen mal için alım kabul tutanağı düzenletilir ve onaylanır.

12

Taşınır Kaydının Yapılması

Demirbaş için taşınır kaydı işlemi gerçekleştirilir.

13

Fatura ve Eklerinin Teslimi

Fatura ve ek belgeler BAP birimine eksiksiz olarak teslim edilir. Faturanın arkası yürütücü tarafından ''Piyasa Fiyat Araştırması yapılmıştır ve belirtilen taşınır mallar muayene ve kabulü yapılarak tam ve kusursuz teslim alınmıştır.'' yazılarak imzalanmış olmalıdır.

14

Ödeme Süreci

Tüm süreçler tamamlandıktan sonra ödeme işlemleri başlatılır.

background image