TÜBİTAK Yurt İçi Yurt Dışı Görevlendirme Süreci

Proje yürütücüleri ve araştırmacıların yurt içi ve yurt dışı araştırma, arazi çalışması, kongre, konferans gibi etkinliklere katılımı için geçici görevlendirme süreç adımları

Yurt Dışı Görevlendirme
Yurt İçi Görevlendirme
Proje Ekibi

Görevlendirme Süreci Adımları

1

Görevlendirme Talebinin Yapılması

Proje yürütücüsü veya proje ekibi tarafından görevli olduğu birime (fakülte/enstitü/müdürlük) görevlendirme talebi yapılır.

Talep Edilecek Harcama Giderleri:

  • Yolluk (uçak, tren, otobüs vb. ulaşım giderleri)
  • Yevmiye (günlük harcırah)
  • Katılım ücreti (davet/kabul mektubu - orijinali ve Türkçe çevirisi ile)
  • Araç kiralama giderleri
  • Konaklama giderleri
  • Diğer gerekli harcamalar

Önemli: Tüm bu giderlerin ilgili projeden karşılanacağı talepte açıkça belirtilmelidir.

2

Proje Araştırmacılarının Bulunduğu Kurum

Görevlendirilecek personelin kurumsal bağlantısına göre süreç farklılık göstermektedir:

a. Üniversitemiz Personeli İse

  • Projede yer alan araştırmacıların imzalı görevlendirme talebi
  • Bağlı bulunulan Dekanlık/Müdürlük Yönetim Kurulu onay kararı
  • Rektörlük tarafından verilen resmi görevlendirme onayı

b. Üniversitemiz Personeli Değil İse

  • Projede yer alan araştırmacıların imzalı görevlendirme talebi
  • Bağlı bulunulan kurumun Dekanlık/Müdürlük Yönetim Kurulu onay kararı veya bulunduğu kurumun görevlendirme kararı
  • Bulunduğu kurumun üniversitemize hitaben yazdığı resmi görevlendirme yazısı
  • Rektörlüğümüz tarafından verilen resmi görevlendirme onayı

Not: Görevlendirme Rektörlük oluru Görevlendirme tarihinden önce tamamlanmalıdır. Detaylı bilgi için tıklayınız.

background image